11 Kasım 2009 Çarşamba

vs vs...ist... vs...

her günki yol düzergahımda Alkım Kitapevi var. evden çıkıyorum, sokakları geçiyorum, Alkım'ı da geçiyorum. vitrinine bakıyorum ve geçiyorum. Buraya kadar sorun yok. Sorun yok ama atladığım bir şey var. sokağa çıkarken biliyorum ki sokakta ya da evinde orada bir yerde O'da var. Ve atlayamadığım bir şey daha var. O da umut. Belki bugün karşılaşırız? Beşiktaş dolmuşuna biner? Belki yanında kız arkadaşı olmaz? Belki son anda dolmuşa yetişir tek kişilik yer kalmıştır. Yanında kız arkadaşı vardır.. Bu dolmuşta iki kişiye yer olmadığını görür...vs vs vs ... gerisi ise aynı yollardan geri dönüş. umutlar bir sonraki güne. yine. ve yine Alkım'ın önünden geçerim. yine vitrine bakarım. ve yine gidiş yolunda değil de dönüş yolunda o kitabun tanıtım afişini görürüm. " Başkasını seviyorum"....vs vs vs

Hiç yorum yok: