11 Mayıs 2011 Çarşamba

10 Mayıs 2011 Salı

dünya dönüyor!

Narsist: dünya dönüyor da bana mı dönüyor? Evet.
Depresif: zaman geçiyor da bana mı geçiriyor? Evet.
Paranoyak: dünya dönüyor da hele bi sor ki niye dönüyor!
Alkolik: dünya dönüyor sen ne dersen de!

7 Mayıs 2011 Cumartesi

dilbilimi güzel bişey


- çok güzelsin.
- o senin güzelliğin.
vs
- welcome.
- you're welcome.

şerefsizler

ağbim intihar ettiğinde polisler çantasındaki "Benerci Kendini Niçin Öldürdü?" kitabını delil olarak alıkoymuşlardı. ve geri vermediler. şerefsizler.

6 Mayıs 2011 Cuma

dünya dönüyor da aya mı dönüyor? ay ama dönüyor!

gözlem evi notları;
1. gün

şey diyicem ben.
ay ama gülmek yok.
bak baştan anlaşalım.
dünya sanırsam dönüyor.
biraz önce karşımda ay vardı şindi gitti.
ay nerye gitti ay!
tabi dünya duruyor ay dönüyor da olabilir.
ay dönek bunlar yahu. belki de ikisi birden dönüyordur?
bak burda kilitlendim, derin mevzular bunnar.
gözlem astronomi ve uzay bilimlerinin mihenk taşıdır, gözlemlerimi ara ara paylaşacağım sizlerlen. gözünüz benle olsun.

3 Mayıs 2011 Salı

40 gün 40 gece alışveriş festivali


son bir yerlerde "nöbetçi AVM" diye bir şey okudum. bu da olmuş! sözlüklere eklensin tabi "nöbetçi AVM" kavramı!