11 Kasım 2009 Çarşamba

ikilemlerim var!


ikilemlerim var. sokakta yürürken ve önümde iki bıçkın kadıköy yarması yürürken ve olabildiğince yavaş kalıbına yakışmayan adımlar atarken bu adımlar beni bir ikileme sürükler. bilirim adımlarımı sıklaştırıp önlerine geçsem, önlerinden yürüsem köşeyi dönünceye kadar kıçımı izleyecekler. arkalarından yürüsem yol boyu ya geçen gece kaç bira içtiğini ama bana mısın demediğini ya da aldığı laptopun anlamadığım özelliklerini dinleyicem. bilemedim ben onu.
ha bir seçenek daha var! sollasam mı sollamasam mı ikilemimi bu iki yarmadan birisinin farketmesi durumu. ki bu durumda da farkeden farketmeyenin koluna girip kenara çekerek "bayana yol versene öküz" temalı cümleler kuruyor. ama biliyorum öne geçsin kıçına bakalım kibarlığı bu. paranoyaklaştım mı acaba? sanmıyorum.

Hiç yorum yok: