17 Ocak 2015 Cumartesi

Ben size söyleyim aşıktı o kadın!




Ameliyat olmam gerekti geçen yıl. Ameliyat öncesi prosedürleri var, ameliyat sırasında doktorun elinde kalmayacağını kanıtlaman lazım önce. Sonuçta kimse elini kana bulamak istemiyor bir kaç bin liralık hizmet için.   
Bu hizmeti almak için gergin fakat .. bir şekilde EKG odasına girdim. Fakattan sonraya bir şeyler ekleyecem bir ara hatırlatın. Ben yaşta, benden nesnel değerlendirme ile güzel, öznel değerlendirme ile "ne alakası var ya" bir kadın vardı odada. Başı  telefonuna eğik. Belli aşık, ağzı yamuk yamuk gülüyor. Nerede görsem tanırım aşık sırıtışı, yaşım 27. Toplasan zaten ya 5 ya 4 kez görmüşümdür. Bir de gözlerinin içi gülen bakışı, gözlerinin içi gülüp de bana bakan bakışı. Ama ondan bahsetmeyeceğiz. Çünkü yani biliyorsunuz, biten ilişkiler bitmiştir. Hatırlamak istemeyeceğiniz hatıraları unutmak için mükemmel bir fırsat verir size biten ilişkilerin bitmesi. Fakat bir de unutmak istemedikleri var işte insanın. Ama işte daha şimdi söylediğim gibi biten ilişkiler bitmiştir o yüzden bir zahmet hayatınız boyunda hatırlamak istemeyeceğiniz insanların yaşattığı hayatınız boyunda unutmak istemeyeceğiniz güzel duyguları da bir zahmet unutunuz. Neyse.
Aşık sağlık uzmanı aklını telefonuna koyup, alıcıları ayak bileğime, göğsüme falan koydu. Öğrenci misiniz diye sordu. Hayır dedim. Peki siz, aşık mısınız? Hayır dedi, sol yanaktaki gülüşü aldı, sağa koydu. Hayır dedi. Palyaço mevzusuna katılıyorum elbette ve ayrıca ben olsam, sağlık personeli olsam da yalan söylemem. İnsan gözünün önündeki şeye yok denildiğinde haksızlığa uğramış hissediyor kendini. Yalan söyledi o kaltak bana ama ben size söyleyim, aşıktı o kadın. Sonra saçma sapan şeylerden bahsetmeye başladı konuyu değiştirmek için. Gergin görünüyorsunuz, bu küçük bir operasyon, geççek bitçek.. gibi saçmalıklar. Anlamadım sanki. Ben size söyleyim aşıktı o kadın.

Hiç yorum yok: