28 Haziran 2009 Pazar

jenerasyon farkıyla dejenerasyon..


hey hey teheyy
garip duygular içerisindeyim, gel-gitli beyin frekansıma hoşgeldim bu günlerde.
gerçekten de bu gel-gitleri özlemişim ben bugün bunu gördüm.
yine yeni yeniden aşık olmayı, aşık oldum sanmayı, heyecanlanmayı, zengin içerikli hayal dünyama yeni jönler katmayı eski jönlerin eline ömür boyu başarı ödülünü verip ilerde sizi jüri koltuğunda da görmek isteyiz deyip eve göndermeyi özlemişim...
bilemedim bu çalkantıya neden olan son bir haftamı "yeni playboy" kuzenimle geçirmem mi? uzun bir aradan sonra farkettim ki genç tabir ettiğimiz bir kısım insan yolda yürürken "kesişmek" dediğimiz bir eylemi gerçekleştirmekte. ve bir araya girdikleri ortamlarda " yazışmak" diye tabir ettikleri apayrı bir eyleme girişmekte. ve aynı zamanda "yiyişmekte, takılmakta, bardan erkek kaldırmakta" .
ufak ısınma turlarından sonra bu eylemlerin zaten uzun zamandır hayatımda olduğunu farkettim, lakin ufak bir değerlendirme farkıyla.
"kesişmeyi" ilk görüşte aşk
"takılmayı" ten uyumu
"yazışmayı" frekans uyumu
"yiyişmeyi" bazen idi özgürlüğüne salmak gerek ; şeklinde yorumlarken hangi taraf daha dürüst hangi taraf daha dejenereydi acaba.
inkar mekanizması dejenerasyonu hafifletici delil olarak sunulabilir mi peki jön eskisi jüri üyelerine?

Hiç yorum yok: