24 Kasım 2011 Perşembe

cennetin taşları cinnetle döşenmiştir.

hadi gelin spoiler vereyim size;
kadınlar kendi aralarındaki o bilmiş konuşmalarında "bir cinnete bakar!" lafını çok sever. "e bu nerden çıktı şimdi?" dediğiniz her şeyin altında bu "bir cinnete bakar!" öğretisi yatıyor muhtemelen. ve kadınlar için yakıştırma "cinli et" benzetmesi bana ait değil. belki de E. Temelkuran'ın bir yazısında okumuştum. hatırlayamıyorum da, sordum google'a, o da hatırlamıyor. bi 6-7 yıl önce demişti biri bunu. kimdi acaba?

2 yorum:

ylmazmerve dedi ki...

Offf 'cinli et' kim demisti hakkaten..ben bunun pesini gecenin bu saatinde, dunyanin obur ucunda da olsam birakmam

madamkiaylak dedi ki...

gecenin şu saatinde belki de Elif shafak demiş olmasın sakın diye de düşünüyorum. onun abudik benzetmelerine benziyol bu "cinli et".