22 Haziran 2011 Çarşamba

dostça ayıldık

doktor tavsiyesi olsa bu kadar sadık kalmazdım. her gün saatini aksatmadan günde 4 doz kahvemi hiç aksatmadan alıyorum. ve garip hiç bitmiyor evde kahve. mesela sigara öyle değil gecenin bir yarısı bittiği oluyor. koşup alıp geliyorum. ama kahve öyle değil. mesela şeker de bitiyor. son iki gündür şeker almaya çıkmadım pudra şekeriyle içiyorum, pek farkı yok.
işte benimki de böyle bir bünye, bağımlı. yani bağlanıyor. her şey alkolle başladı. yanına sigara yakıştı. alkol sonrası kahve lazımdı. alkol sırası mesaj atılırdı.
5-6 yıl önceydi. alkol sırası atılan mesajların alkol sırasında atılan mesajlar olduğunu bilmiyordum daha. o biliyordu besbelli. ben mesajı atardım o arardı. "niye senin iraden yok?" diye sormuştu dostça. o dostça ayıktı ben alkollü pek aşık. bir daha ona alkollü mesaj atmadım. ah hadi bir iradem olsun diye de değil. bilmem niye. sanırım dostça ayık insanlar canımı yakıyor.

2 yorum:

Aylak Kadın dedi ki...

pudra şekeri mi :0

madamkiaylak dedi ki...

evet, gücüne mi gitti? gitmesin üzülürüm, dene senin de olsun.