13 Ocak 2011 Perşembe

iş görüşmesi

dün bir iş görüşmesine gittim. büyük dersane zincirimizin yeni butik dersanesi için psikolog istiyoruz dedi. çocuklar mutlu olsun diye istiyoruz da dedi. dedim ne güzel patron ama insan işte.
ama ekledim 'psikologlar insanlar mutlu olsun diye yoktur'.
o da ekledi 'biz psikolog istiyoruz çünkü çocuklar mutlu olsun ki ders çalışmalarının önündeki tüm engeller kalksın'.
diyemedim ki 'ders çalışmasalar olmaz mı? hep yarışmasalar olmaz mı? hepimize mutlu olalım diye bu kadar baskı yapmasanız olmaz mı? acı yerinde ağır, evet, ama yerinde güzel de, olmaz mı?'
şartlarda anlaşamadık, çıktım.

2 yorum:

GK dedi ki...

psikolojik danışmanlara bile katsayı,bölüm,meslek hesabı yaptıran dersanelerden biri miydi acabana?

Aslısın dedi ki...

Psikolog istiyoruz ama istediğimizi yaptırmak için psikolog mu yoksa çocukları dinler gibi yapıp, aklımızdakileri dayatacak birisini mi arıyoruz? Ah bir farkına varsalar şu söylediklerinin.